Wednesday, January 27, 2010

alhamdulillah......

huhuhuhuhu...semalam dan hari ini merupakan 2 hari yg ak paling takut sekali untuk berhadapan dalam hidup...x kesah la ble2 pun...yg penting rasa gemuruh n takot tuh tetap ader...hahaha..

semalam ak berhadapan dgn cabaran makroteaching..ok la not bad..walaupun bad sebenornyer..hihih..tp pe yg penting dlm kls kitorg ader pengkritik tetap..x penah pun ader kumpulan yg perfect di mata die...x tau la mate jenis mende..hohoho..yg ori kot...xpe la yg penting ak dah lepas..lega la ckit...ak menantikan saat2 indah dalam kel;as tuh...saat indah melihat makroteaching yg 'paling sempurna' di abad ini..yg akan dikendalikan oleh...sape lg,bdak perfect kls kitorg la...hahahaha...wuteva la...lupakan hal yg x penting nih..

ader lg satu hal yg penting...penting la kot bg aku...bg org len x tau la...hahahaha..td ak dah pun present tajuk, objektif kajian,tujuan kajian n penipuan ckit...alhamdulilah,,,tajuk proposal ak diterima tanpa bantahan daripada nenda...huhuhuh..ak patut berasa lega biarpun belum siap sepenuhnya...lega dah 2 presentation..huhuhuh...sekarang nih ak perlu ponteng lagi satu kelas untuk menjayakan usaha aku mencari bahan di arkib negara..hehehehe...

berkorban apa saja,
harta atau pun nyawa,
itulah kasih mesra,
sejati dan mulia........

2 comments:

  1. alaaa....aku macroteaching waktu aku sem 5. Tapi korang tak nak jadik murid aku. Huhuu~

    ReplyDelete
  2. huhuhuh...klo kitorg jadik murid ko nnt ko x jadi ngajo dlm kls...huhuhuhu.weh jom kuar...boring la ader muto tp x kuar memane...

    ReplyDelete

Sinari Hidupmu Dengan Cahaya Kegembiraan & Keriangan..